Post info

Label:


Comments 4


Author: Sharif Putra

Kedamaian desa Bakapit, Lahad Datu

Ketekunan dan kesabaran akhirnya membuahkan hasil walaupun tak seberapa, namum bagi saya inilah hasil karya seni terbaik yang pernah saya potretkan. Berbanding dengan saudagar-saudagar foto seperti bapak Rarindra Prakrasa, Angah Permandi, dan banyak lagi yang seangkatan dengannya. Mereka ini sememangnya hebat dan kebanyakan daripada hasil potret mereka penuh dengan keindahan dan nilai tambah dalam seninya. Wah kalaulah dapat berjumpa dengan mereka ini secara bersemuka, pasti mereka akan dihujani dengan soalan yang berkarung-karung. Tapi tak mengapalah sekadar mendapat nasihat dan pandang dari mereka ni pun sudah memadai untuk memantopkan diri dalam dunia seni hebat ini.


Harapan Si Penoreh, Kg Tamisan-Kota Marudu

Lokasi potret ini sebenarya saya sempat abadikan ketika aktiviti jalan-jalan bersama kalangan penoreh getah di desa Tamisan. Tempat ini tidaklah hebat sangat tetapi dari cerita yang boleh disahkan di desa ini juga telah lahir beberapa orang fotographer yang berbakat. Terima kasih kepada mereka yang membantu aktiviti penggambaran ini.


Kalau rezeki tak akan kemana, Tanjung Dumpil-Putatan

Keasyikan si anak-anak bermain 'buih'

Nota pemberitahuan jika sekiranya ada sebarang dikusi dan saranan terutama dikalangan sahabat baik follower blog saya berkenaan dengan foto-foto saya, amatlah dialu-alukan, al-maklumlah budak baru belajar.


4 ulasan:


PENGIKUT