23 Ogos 2010

Model Terbaru Blackberry Bold

Baru-baru ini pihak RIM telah melancarkan produk terbaru mereka iaitu BlackBerry Bold 9700. Model ini merupakan model yang dinanti-nantikan oleh segenap peminat BB. Menerusi gajet model terbaru BB ini terdapat perubahan baru telah dilakukan antaranya ialah pada aspek peningkatan memori, dan yang paling menyeronokan lagi ialah peningkatan prosessor dan juga kamera. Bold 9700 juga semestinya menawarkan reka bentuk yang amat mempersona kepada para peminatnya.






Berikut adalah fakta ringkas mengenai BB model terbaru , BlackBerry Bold 9700 ,kamera 3.2-MegaPixel dengan keupayaan auoto-fokus, processor baru dengan kelajuan 624MHz, dan juga memori dalaman sebanyak 256 Mb, mempunyai sokongan WiFi, dan Bluetooth. Bold 9700 menggunakan sistem OS 5.0, yang mana diguna-pakai pada Storm 2. Baru-baru ni sempat jugalah saya pergi membelek-belek, mencuba, melihat dan memeriksa BlackBerry Bold 9700 ni, memang menarik, ringkas, padat dan paling syok setiap individu yang menggunakanya semacam ada power lah he2..saya tengah try la ni



Dari segi harga memang berpatutan seiring dengan teknologi yang dibawakan oleh gajet ni..Harga sekitar RM1799.00(area KK la)



Tiada ulasan: