09 Jun 2011

Blogger Perkenalkan Peranti Mudah Alih Untuk Semua(Mobile Browser)

Sebelum ini rasanya sudah ramai di kalangan blogger telah melakukan perubahan atau upgrade blog masing-masing agar kelihatan lebih mesra dan yang lebih utama ialah memudahkan pihak pelawat membuka blog masing-masing. Jika kalian masih belum membuat perubahan pada template blog anda kepada mobile browser, mulakan dari sekarang. Kerana dengan pemasangan mobile browser ke blog kalian, ianya lebih mesra dan yang paling penting pelawat tak rasa menyampah menunggu agak lama membuka blog kalian. Menyedari betapa perlunya tema mudah alih ini pihak Google telah memperkenalkan sokongan ini kepada semua pengguna blogger seluruh dunia. Dan kini kalian bolehlah mengaktifkan fungsi tersebut.


Baiklah apabila kalian sudahpun membuat perubahan kepada peranti mudah alih, maka senanglah para pelawat menelah blog korang semua. Pada hari ini anda perlu tahu bahawa semakin ramai pengguna peranti mudah alih semakin bertambah ramai. Maka itu keperluan untuk melayari blog kegemaran mereka termasuklah blog korang semua boleh diakses walau tengah shoping, dalam toilet, tengah majlis keramaian dan kecuali ketika solat.


2 ulasan:

Fane Davis berkata...

Halo bro...lama tidak dengar khabar.how are you??puas saya cari ini blog.Jumpa juga at last.hihihi..
Anyway,thanks for the tips...saya mau cuba juga ini barang neh,manatau baik kan.hhehe

putrasharif@gmail.com berkata...

Hai FD: Thanks memberi komen yg sebegitu membrangsangkan, sya amat menghargainya,sya khabr baik jg n jgn lupa cuba sst yg baru dlm mempersembahkan blog FD ya..