17 November 2010

Sekitar Studio Photo Graduasi Prasekolah

Sempena Majlis Konvokesyen Prasekolah SK Jambongan 2010, saya berkesempatan terpanggil sebagai jurufoto rasmi untuk membuat penggambaran para graduasi. Meskipun hanya si cili padi tetapi rasanya tak bolehlah diperkecilkan. Justeru untuk memastikan portrait yang dimabil ditahap memuaskan hati pelanggan, saya membuat beberapa persiapan antaranya, make up satu persatu para graduasi tapi keja ni dilakukan sepenuhnya oleh pembantu sebagai jurusolek, lens yang sesuai dan yang paling penting komposisi dalam portrait. Sedikit pengalaman bila berurusan dengan si kecil memang merumitkan, lain yang kita suruh lain pula yang dibuatnya. Saya tak salahkan mereka al maklumlah budak-budaklah katakan. Berikut ialah beberapa hasil portrait dari mini studio saya.








Photographer - Sharif Putra ( 016 8101409) Area KK-Kudat-Kota Marudu-Beluran-Sandakan dan lain-lain

2 ulasan:

Nancypoh berkata...

wah..dorang sudah konvo la..aku pulak belum lagi..congratssss..hehe..

putrasharif@gmail.com berkata...

Sya lg langsung x pernah konvo mcm dorang ni..sbb dulu2 ndak ada mcm ni ha2..rupanya Nancy student lg..bah palan2..nanti2 konvo jg tu