01 September 2010

Hasil Karya Dari Seberang-Rarindra Prakrasa

Saya minat cara penyampaian(ekspresi) yang diterjemahkan dalam foto ini. Pada pendapat saya ada beberapa unsur point of intrest dalam foto ini. Kanak-kanak yang keriangan ketawa, suasana alam persekitaran yang berkabus dan lighting yang mengasyikan.


Saudara Rarindra sememangnya hebat mengekspresikan sesuatu, seolah-olah alam berkata-kata

Proses editing memang amat bagus, terutamanya pada sudut side lithing effect 

Foto ini adalah foto saya sendiri dengan mengaplikasikan ilmu yang cetek ini tidaklah sehebat mana fotographer yang lain.

Foto ini pun menarik pada hemat saya. Seorang ibu yang sedang menyembur racun serangga perosak. Situasi ini berlaku di saat golden time.Foto adalah milik rakan saya saudara Nuarji(Nikon D300)

Tiada ulasan: