11 Januari 2011

ENTER YOU PHOTO

Assalamulaikum dan Salam Manis kepada semua Follower Blog saya, rakan-rakan photographer dan para pengunjung yang saya hormati. Sebagai perkongsiaan bersama dengan semua rakan-rakan dan sebagainya, ingin saya menjemput rakan photographer untuk menyumbangkan hasil karya foto yang bertemakan Silhouttes, untuk tujuan sebagai perkongsiaan ilmu, minat dan kepakaran sekalian. Untuk menyalurkan hasil karya foto sedara-sedara sekalian bolehlah dikirimkan ke email saya putrasharif@gmail.com dan nantikan untuk sesi review akan datang menerusi blog ini. Dan sertakan sedikit exif atau butir-butir tentang foto tersebut.



8 ulasan:

Fane Davis berkata...

interesting!

putrasharif@gmail.com berkata...

FD..Tq bg support..n dipersilakan..menyumbang foto ya

Asri Alam berkata...

sygnya aku belum hasilkan gmbr silhoutte yg menarik kalau x, aku mau jgk

putrasharif@gmail.com berkata...

Untuk Sasa...masa masih ada lg..myb sempat pegi klik2..

Teratakindah berkata...

hehe gambar silhoutte tu ape yer??saya baru belajar...

putrasharif@gmail.com berkata...

Sedara Teratakindah..Silhouttes senang ceta..sya setuju menyatakan bayang2 objek di sebalik cahaya utama..lebih kurang cam 2 la cetanya..

Teratakindah berkata...

owhh....hehe...saya nak anto la...

putrasharif@gmail.com berkata...

He2..dipersilakan sedaraku Teratakindah