07 November 2010

Awesome Silhouette

Dari tajuk memang menggerunkan, bukan senang mendapat title semacam itu. Tetapi menerusi ekspresi  hasil karya saya kali ini, "Awesome Silhouette" bukanlah merujuk kepada foto saya ini. Saya sekadar pengkagum ciptaan-Nya dan menumpang dari keindahan yang diberikannya. Dari itu sukalah kiranya saya berkongsi karya yang tak seberapa ini dengan para follow blog saya yang power2 orangnya.

Lokasi: Bukit Tamisan-Kota Marudu

Lokasi: Bukit Tamisan-Kota Marudu

XPDC Tigabu Island-Kudat

Lokasi Jambongan Island-Inside Coconut



4 ulasan:

Asri Alam berkata...

tu dia belum sempat lagi aku ambik gmbr gini. musim maghrib matahari selalu dilindung awan di sini

putrasharif@gmail.com berkata...

Ndak apa bos mana tau dpt peluang sst masa nanti..tp kena rajin n tenang la menunggu saat itu, paling bagus saat-saat "golden hours"

Nurr_Rahmah berkata...

salam..
pic pertama tu suka..cantik. tu sunset ya?

putrasharif@gmail.com berkata...

Tq Nurr...saat golden hour tu..