14 Oktober 2010

Outing Jambongan Island

Through my Lens


Detik mengetik subjek bersaiz kecil ni, sememangnya satu kepuasan yang menyeronokan, entahlah kenapa begitu, tetapi bagi saya inilah sebenarnya seronoknya sebagai fotographer. Meskipun baru berkecimpung sebagai fotographer semenjak dari tahun 2006 tetapi saya tetap merasakan yang saya masih ketandusan ilmu lagi sebagai fotographer. Terkadang malu juga meminjam istilah fotographer ni, silap haribulan bikin malu company ja. Ya sememangnya begitu la lumrahnya, sebaiknya hasil kerja atau foto yang dihasilkan dapat menggambarkan hasil kerja seorang fotographer dan bukannya setakat fotografi. Mulanya pening juga memikirkan apa sebenarnya beza antara fotographer dan fotografi. Sekarang saya sudah mula memahami setelah hampir 5 tahun mengiatkan diri dengan dunia menyeronokannya ini. Namum begitu tak salah mencuba mengetik seberapa banyak pun yang kita suka dan nilaikan sendiri dengan membuat perbandingan dengan fotographer yang lain. Dalam ruangan kali ini saya berkongsi beberapa foto macro yang sempat saya selitkan  dengan rakan-rakan, follower blog saya dan sesiapa pun yang meminati dunia fotografi...maafkan saya andai ada yg perlu diperbetulkan...wslm


2 ulasan:

Asri Alam berkata...

semat bos. warna tu cantik menyerlah

putrasharif@gmail.com berkata...

he2 ada tyco lg best giler dia ambek..